Lepšie stretnutia? Predstavte každého hovoriaceho!
Podnikateľské stretnutia sú údajne na predkladanie dobrých informácii, porozumení a rozhodnutí.
Ale často sa zmenia na dlhú sériu individuálnych prezentácií „vstávania/sadania“, kde sa jednoducho prechádza od jedného hovorcu k druhému. Výsledkom je nižšia energia a niekoľko nepotrebných rozhovorov na strane zúčastnených. Prečo by som mal počúvať Saru, ktorá o tom hovorí? Niekedy dokonca, „Kto je Sara?“
Vy a ja potrebujeme zmenu v energii a krok k zachyteniu našej pozornosti a udržanie nášho záujmu. Teraz ponúknem manažérom a vedúcim stretnutí jednoduchý spôsob ako zlepšiť mítingy:
Predstavte každého prezentátora
Prečo je to dôležité?
Iste, môžete poznať Roberta z účtovníctva alebo Renátu, obchodnú manažérku. Ale viete vždy skutočne prečo dnes rozprávajú, čo nedávno urobili alebo niečo, v čom sú unikátni?
Pripravte ich na úspech
Predstavenie pripravuje prezentátorovi náladu. Skupina má možnosť vstrebať nejaké informácie, ktoré ich pripravia na informácie, ktoré bude hovoriaci prezentovať. Najdôležitejšie: buduje to dôveryhodnosť v hovorcu. Existuje psychologická podpora, ktorá prichádza od niekoho iného – zvlášť od šéfa – ktorý pochváli hovoriaceho. Je to oveľa lepší spôsob ako preukázať uznanie za špecifické aktivity než počas stretnutia s „tímom“ alebo ďalšími zo spoločnosti?
Toto by ste mali zahrnúť. Hocikto alebo všetci môžu byť užitoční v závislosti na oboznámení skupiny s nasledujúcim prezentátorom.
1. Zahrňte do témy ich odborné znalosti.
Povedzte na čom pracovali, ako to súvisí s ich prácou a vzdelaním a spomeňte jednu vec, ktorú si ceníte na ich úsilí.
2. Získajte pozornosť.
Raz som musel predstaviť veľmi známeho počítačového špecialistu skupine ľudí, ktorí boli pripravení na to, aby sa naučili optimalizovať ich e-mailové účty. Ale tiež som vedel, že jeho hobby je príprava vína. Predstavenie teda bolo takéto. Jeho fotografia (dodaná jeho manželkou), na ktorej sa cez víkend stará o vinicu. To úplne zmenilo postoj skupiny. Potom bolo možné sa rýchlo posunúť k bodu 3.
3. Podstatu témy majte poruke
Marek strávil posledné 3 mesiace v Nemecku, kde sa učil o nových spôsoboch ako vylepšiť naše zariadenia. Má dnes pre nás tieto nápady a myslím, že Vás budú zaujímať.“
Manažéri a vodcovia stretnutia: Myslím „Odborná znalosť, Pozornosť a Použiteľnosť.“ Potom predstavte každého jedného. Prezentátori a poslucháči to ocenia a Vy vylepšíte kvalitu vašich stretnutí.
Aké máte vy nápady z vašich vlastných skúseností z mítingov? Dajte nám vedieť nižšie v komentároch…..
Komentáre
Povedzte nám, čo si myslíte ......
Musíte byť prihlásený na pridanie komentára.