Ako by som mal manažovať svojich zamestnancov?

Napísal  
Zaradené pod KARIÉRA, VODCOVSTVO

42-17504025Vedenie malej spoločnosti alebo tímu nie je ľahkou úlohou – a ak sa nebudete starať o svojich zamestnancov alebo o členov tímu – stratíte ich.

Bez ohľadu na to, v akom odvetví pracujete a aký je váš manažérsky titul, tu sú štyri veci, ktoré chcú vaši ľudia vedieť:

1.Čo by som mal robiť?

Najrýchlejšou cestou ako zmiasť váš tím, je hovoriť grandióznym vizionárskym jazykom. Ľudia – vrátane vás a mňa – chcú vedieť presne, čo má byť urobené, rovnako ako aj to ako „dobré“ by to malo byť.

2. Dovolíte, aby som to urobil ja?

Táto psychologická otázka zamestnanca je výsledkom mnohých skúseností s manažérmi, ktorí im prekážajú tým, že robia robia všetko v pohode a zrazu vhupnú do práce vtedy, keď ich tam nepotrebujete.

3. Pomôžete mi, ak to budem potrebovať?

Zamestnanci chcú vedieť, či bude v poriadku, ak poprosia o pomoc, ak si to situácia vyžaduje a že pomoc dostanú bez odsúdenia. Žiadanie o pomoc ukazuje zrelosť a charakter, a tak isto ich dáva.

4. Dáte mi vedieť ako to robím?

Všetci chceme vedieť, v akej sme pozícii voči nášmu šéfovi. Nevedomosť tohto je nepekný nepríjemný pocit – a táto nevedomosť môže zapríčiniť to, že dobre zmýšľajúci zamestnanec pokračuje v robení vecí zlým spôsobom. A napokon, nikto mu nedáva najavo, že by mal niečo zmeniť!

Pamätajte: Produkcia je preukázateľná najviac početnosťou a včasnosťou spätnej väzby.
Čo by sa stalo, ak by ste vy – alebo váš šéf – venoval pozornosť týmto štyrom otázkam?

Komentáre

Povedzte nám, čo si myslíte ......

Musíte byť prihlásený na pridanie komentára.