Ostať organizovaní počas dočasného životného zápasu alebo udržať hlavu nad hladinou, keď sa všetko kazí…?

Napísal  
Zaradené pod KARIÉRA

Pre ľudí nie je nezvyčajné uvedomiť si, že raz ich postretne životný boj – choroba, úmrtie v rodine, starostlivosť o chorých príbuzných, zotavenie sa po operácii – a existujú ďalšie krízy v ich živote, neusporiadaný životný priestor, projekty po termínoch a zabudnuté dôležité dáta.

Tu je súhrn niekoľkých nápadov založených na bývalých článkoch mlady-uspesny, ktoré vám môžu pomôcť, ak práve teraz čelíte vo svojom živote ťažkému obdobiu:

1. Identifikovať úlohy, ktoré treba urobiť, nech sa stane čokoľvek.
Potom na ne! Napríklad, uistite sa, že máte zaplatené účty a že peniaze sú v správnom čase na správnych účtoch a udržte sa finančne nad hladinou. Bez ohľadu na to, čo sa stalo, na celú dobu potrebujete pevný finančný základ.

2. Akékoľvek úlohy, ktoré môžete, presuňte na iných ľudí.
Namiesto toho, aby ste sa snažili udržať všetko v poriadku sami, požiadajte tých, ktorí sú vám najbližšie, aby urobili väčšinu z úloh, ktoré bežne robievate vy.
Ľudia tiež svoju pomoc počas krízových situácií ponúkajú sami. Nechajte ich! Zvyčajne sú šťastní, keď môžu niečo urobiť, čo by vám mohlo pomôcť a ich pomoc poskytuje typ emocionánej podpory, ktorá vás poteší.

3. Odľahčite svoj náklad tým, že odstránite povinnosti.
Pomoc vašim rodičom počas zdravotných kríz a udržanie vášho zdravia počas tohto stresujúceho procesu môže byť dôležitejšie ako tých pár eur navyše, ktoré zarobíte nadčasom alebo pracovnými aktivitami navyše. Poznajte svoje priority.

4. Kontrolujte prúd papierov, hoci ich nemôžete pravidelne spracovávať.
Možno nemáte dosť času na to, aby ste spracovávali papiere, ktoré vám v denných intervaloch prichádzajú do života, ale môžete sa uistiť, že všetky idú na rovnaké miesto. Ak musíte nájsť niečo v tej kope papierov, takýmto spôsobom je to jediné miesto, na ktoré sa musíte pozrieť. Môžete ich nahromadiť doma na stole alebo si ich ukladať do krabice. Len ich nenechajte lietať v celom vašom priestore!

5. Odolajte nutkaniu nerobiť nič.
V časoch osobných kríz je veľmi bežné vypnúť z dôvodu preťaženia, únavy alebo len preto, že jednoducho neviete, čo robiť. Aj keď je dôležité dať si prestávku na odpočinok, dobitie sa a obnovenie, nie je to dobrý nápad upadnúť a nechať všetko plávať. Keď čelíte kríze vo vašom živote, táto kríza sa často dotkne vašich financií, zdravia a poriadku doma. Prinúťte sa urobiť aspoň minimum na udržanie poriadku, ako je kontrolovanie prílevu papierov, umývanie riadu a denné rovnanie vecí.

6. Všetko si zapisujte.
Vedenie denníka neudržuje len vaše organizovanie, ale tiež oslobodzuje vašu myseľ, aby odrážala, určovala priority a starala sa o váš život a vzťahy okolo vás.

Pamätajte, že udržiavanie základného poriadku vo vašom živote vám dá počas ťažkých časov pevnú pôdu. Možno odolávate organizovaniu samých seba, pretože ste vyčerpaní, ale ak potlačíte nutkanie zastaviť a odpočívať na pohovke a namiesto toho urobíte niekoľko úloh, aby ste sa udržali v poriadku, zistíte, že robenie týchto vecí vám pomôže uzemniť sa a upokojiť. Potom sa budete lepšie cítiť a budete schopní ísť von a vyrovnať sa s čímkoľvek, čo sa deje.

Už ste bojovali s udržiavaním organizovania počas dočasnej životnej krízy? Máte niečo, s čím by ste sa podelili? Prosím, dajte nám o tom vedieť v komentároch nižšie…

Komentáre

Povedzte nám, čo si myslíte ......

Musíte byť prihlásený na pridanie komentára.