Predkapela má na koncerte najťažšiu úlohu. Publikum tu nie je preto, aby vás počúvalo. Sú nedočkaví. Možnože získate pár sekúnd ich pozornosti, ale nie priveľa. Vaše čaro zlyhá a dokonca vás môžu z pódia vypískať.
Na druhej strane, rockovú hviezdu dav ospevuje ešte skôr ako sa vôbec ukáže. Začne spievať a ľudia tlieskajú. Spievajú. Dokončia slová za neho.
Väčšina nových firiem je otváracím členom. Reklamou sa zúfalo pokúša o pozornosť, o to, aby ju ľudia nevypli alebo navypískali. Poloha novej firmy, ktorá je „predkapelou“ je nestabilná a trocha smutná.
Niektoré firmy sú rockovými hviezdami.
Ako k tomu došlo?
Domnievam sa, že dva kľúče k tomu, ako sa stať rockovou hviezdnou firmou sú:
1. uspokojte sa s malým publikom, ktoré vás vníma ako hviezdu a nie ako predkapelu. A potom publikum rozrastajte.
2. buďte naozaj dobrí v tom, čo robíte.