Snaha o splnenie vašich požiadaviek

Napísal  
Zaradené pod KARIÉRA

AXFR001004Ako môžem dosiahnuť, aby si viac ľudí pozrelo moju reklamu? Ako môžem získať viacerých kupujúcich? Prečo nepríde na naše podujatie viac ľudí? Čo ak moje potreby nebudú uspokojené?

Zvyčajne začíname z našej vlastnej perspektívy. Je to čas našej ľudskosti. Ale ak sa na seba pozriete z druhej strany stola, môžete byť prekvapený zlepšovaním sa vo vašom úspechu. Tu je niekoľko počiatočných myšlienok.

Vždy sa najprv opýtajte inej osoby. Pri spoločenských podujatiach buďte rýchly a pýtajte sa na záujmy iných osôb. Na čo práve myslia. Na čokoľvek tak, aby sa konverzácia týkala ich.

Na svoje úsilie sa pozerajte očami druhých. Pri oceňovaní samých seba sú vaše oči jediné, na ktorých záleží. Ale aby ste lepšie pochopili, ako dobre slúžite potrebám druhých, pokúste sa pozrieť sa na seba z ich perspektívy. Ste rýchly v útoku? Máte na srdci ich potreby alebo vaše? Čím viac jasnosti môžete priniesť do tohto bodu, tým úspešnejší budete.

Pripusťte, že DOSTANETE šancu. Tento koncept som sa naučil od jedného z mojich učiteľov, Kietha Cunninghama, ktorý mi stále hovoril „ostaň v línii – inak vynecháš svoje kolo alebo aby si začal správne, budeš sa musieť vrátiť znova na začiatok.“ Niekedy ste posledný, kto je na rade, ale vedzte, že máte šancu. Nadýchnite sa. Relaxujte. Vedzte, že váš úspech sa dostaví, keď ste práve oddýchnutí.

Čo na to poviete?

Článok napísal Daniel Shaw

Komentáre

Povedzte nám, čo si myslíte ......

Musíte byť prihlásený na pridanie komentára.